fredag 4 maj 2012

Underbart Upphittande :)

Två veckors letande!!!

Bioline Primaluce ansiktskräm
Efter snart två veckor så har äntligen min ansiktstkräm kommit fram!

Vid matbordet;
 -mamma jag skulle vilja se ut som pappa i håret, sejer Theodor (min son 6 år).
- ja det är bara att gå å dra i lite vax så blir det så snyggt, sejer jag.
- men jag hittar inte mitt vanliga vax, eller vänta..
theodor springer in i lillasysters rum å rotar, kommer utspringandes med min dagkräm.
-mamma jag har bara den här, men den var inte lika bra som min!
- vaaa?!?! är det sant, slänger jag ur mig, min kräääm, å min kräm den har kommit fram!!
- vadå kräm, vax mamma å den var inge bra!
- har du haft min andsikts kräm i håret?! min dyra, underbara kräm i håret? är du inte riktigt klok, vet du va den kosta? och sen går du och gömmer den på köpet?
 -men men..
  - som jag har letat, var tillåmed på gymmet å rotade i alla bort glömda prylar, har ju vänt uppåned på hela huset å var på väg att köpa ny idag, men plånboken sa nej.. och så var den här hela tiden i ditt hår desutom?!?!'

       "en underbar produkt, används av underbara personer, underbara du"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar