tisdag 19 juni 2012

Cheva tahoe...

Ja detta stora vrål åk far jag runt med, stora vägar går bra, men de mindre vägarna är skrämmande än. Vart påkörd för ett tag sen, back spegeln rök, men känslan av smällen sitter fast, känner den för varje bil jag möter, känner den när jag åker med någon.. Kan inte bara den obehagliga känslan försvinna, jag tycker trots allt om bilen!

För nån vecka sedan så skulle jag parkera i ett garage i Vallentuna, Jag där satt jag, i bilen, satt fast, fick panik... Kunde inte backa ut från platsen jag stod på, bilar för nära å för nära till dem bakom.. Va gör man?!? Ringde Fredde
- jag sitter fast i ett garage, va ska ja göra?!?!
- driver du med mig eller? Jag kan inte åka från stan för att hjälpa dig!!
- nehep får väll sitta å vänta då, förr eller senare kommer väll någon å hjälper mig!!

Jaa där satt jag å vänta, kom å
På att jag såg min väns kille i centrumet för ett tag sen... Ja ringer han!:)
Jaa å det var ju en bra ide, han var bara fem min ifrån och kom å hjälpte mig:)
Åååå sån lättnad, ibland älskar jag inte min stora bil!!!

Trotts att jag ser ut som en myra i den då är den jäkligt FEEET!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar