fredag 10 augusti 2012

Känns skönt...

Ja första veckan efter semestern!!
Faktiskt riktigt trevligt att börja jobba igen, lugn start med 5-10 barn å 5 personal.. Tre inskolningar som gått super bra!
Ena paret går runt å gullar helatiden, å kärleken sprider sig i hela mig, drömmer kärleks drömmar om Fredde, i natt satt vi i badkaret å kysstes hur länge som helst:)
Förutom all kärlek så har jag fått mycke egentid, tränat varje dag å känner mig super nöjd!
Utan träning förlorar man orken, lusten, glädjen.. Jag måste träna, få egentid för att orka, för att känna glädje!
Fn va jag mår bra, e nöjd med livet, nöjd med mig e nöjd med allting!!

Om en timma slutar jag å då ska min underbara familj åka ur till ålön, träffa Fredriks gamla kompis å hans fina familj:) ska bli mysigt att åka dit igen, har firat midsommar där ett antal gånger:) å de bästa av allt.. Får gosa bääbis:)

Men nu ska jag trycka i mig jordgubbs paj å njuta av att det snart är helg med mina underbara kollegor:)

I am mee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar