måndag 6 augusti 2012

Besvikelse!!

Jaa första jobbardagen på fem veckor!

Började bra med träning på morgonkvisten, inte nöjd med schemat jag fick, om ja nu ska börja jobba fredagar kunde jag väll ha fått sluta tidigt varje dag!!! Anars lite längre dar å vara ledig!! Just nu vill jag inte vara här, vill inte jobba.. Vill inte börja för tidigt, vill inte börja för sent.. Börjar halv tio en dag ska jag sitta å glo från kl åtta när min son ska vara i skolan till halv tio?!? Jag vill inte!! Jag vill jobba 8-14 sluta tidigt å få njuta av livet...
Förutan de dåliga schemat så vart jag bestulen på 3000:- från min lön!!
Min löneförhöjning var bara bull shit!! Det var en engångs bonus!!!
Fick 3000:- för min utbildning å sen då? Resten av månaden då? Vafaaan??? Jag var helt säker på att jag skulle få tre tusen varje månad!!
Nu vart det en käft smäll!!
Vist så fick jag 500:- mer än dom andra i månaden för mina studier... Men på mitt lönesamtal då sa dom att jag får ök på 3000:- och självklart så får jag vara med i löne revolutionen oxå!!
Yippie 4000:- extra i månaden!! Äntligen ganska bra lön!!! Men nej då!!

Bajs schema å bestulen på min utbildnings lön, bestulen på min framtid, bestulen på kvalitet, är gräset grönare med högre lön?

Såååå jävla besviken!!!

Är det värt att jobba kvar?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar