tisdag 3 september 2013

Tjock fast smal

Ja nu är ja på gymmet igen, pinn smala fjårtisar å tjocka medelålders.. Å jag är pinnsmal med tjockt å sladdrig rumpa lår:/
-fredrik ja e smalast på hela gym å sim..
-eh neej, ja kan ta dit dig å peka på minst 30 brudar som är smalare å fastare än dig..
- men jag vill inte se ut som en fjortis, ja vill få mer kurvor å känna mig kvinnlig!

Undra om 30 års krisen handlar om hur snygg man är, om hur ens partner blir äldre å slappare å hungern efter ungdomens skönhet!

När ja sitter här å trampar på rump cykel maskinen.. Är det för min skull eller är det för min karls/mans/sambos skull? (Fredrik har inte haft son förlovnings ring på 2 år, dock trasig.. Men vill man kan man anstränga dig lite mer.. Eller e träningen viktigare? Dessutom går förlovningen ut efter tio år om man ska lyssna på gammalt skrän!)

Visst ser ja träningen som egentid, man får mer styrka å kraft! Men bara man lyssnar på kroppen varje dag, behöver ja träna? Orkar jag träna? Finns det annat ja prioriterar just nu!?

För en vecka sedan så träffade jag ett medium.. Personlig coatching..
Ja ska inte träna å anstränga mig så mycket.. Ja ska bara vara, bara ha tråkigt, bara sitta å lyssna på mig själv! Och det fick mig en tankeställare! 
BORT MED ALLA KRAV!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar