torsdag 18 oktober 2012

Känns bättre nu..

Ja efter att ha fått en morgon kaffe i sängen och sovit till kl 12 idag känns allt bättre, kroppen har fått vila och det är bästa medicinen till en själv..
Läkar besök vi tolv tiden, hon ville dubbel kolla mig och skickade mig till rönkten så vi kunde se hur diskarna låg i nacken.
Även sjuk gymnast ska ja gå till!

Ja att inte få träna på länge är inte alls bra, kroppen stelnar och humöret blir inte de bästa å stress på det blir katastrof!
Nu har ja lovat mig själv att ta en promenad varje kväll, måste hålla igång!! Sen börja yoga hemma det ger bästa effekten! Och som alla vet så är yoga super bra för kropp å själ!! Mina tre kilo hantlar tar jag med mig till jobbet och kör varje rast!! Hunden får va med Fredde så jag slipper stressa hem till den, vist e det bra tillfälle att hänga tvätten.. Men måste man tvätta två maskiner varje dag då!? Not!

Nu sitter jag å väntar på att mitt hjärta ska komma in, han är ute å jobbar med bilen.. Barnen sover, vi har haft en mys stund i Bellas rum å sorterat saker, ätit kvälls macka å lyssnat på när Theodor läser, så duktig han är!!

Ja å bell var på promenad i höst mörkret mys pys å grannen stötte man på, att Thai blev glad av att se Boris!!
Jag blev glad att se Paul och fick en saknads känsla till kära Jeanette 💗
Helt galet upptagna vi alla är jämt!!:/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar