måndag 30 augusti 2010

måndag

Nu är det måndag i gen, jag känner mig glad och lycklig!
Jag mår så bra när allt flyter på! man kommer till jobbet utan
problem, man jobbar en stund, sen hämtar jag mina underbara barn
tar en fika hoss grannen, lagar mat och sen en underbar skogs promenad
med båda barnen. Barnen är nöjda och lägger sig utan problem. jag har fått sitta här själv en stund och snart ska jag krypa ned brevid min underbara pojkvänn som jag älskar över allt annat på denna jord!!!

Jag vet att det är viktigt att vi mammor inte stressar, om man har möjlighet att gå ned i tid så gör det på en gång!! livet är så kort och man ska ta tillvara på alla ögonblick och glädjas åt det man har!!!
(tack för de vackra blommorna)

1 kommentar:

  1. håller med om vartenda ord vännen min, och min goaste granne...
    kram o god natt..

    SvaraRadera